۱۳۸۹ مرداد ۸, جمعه

پرونده کمکی عوامل و سند حسابداری

با گسترش استفاده از روش فروش سرد در پخش نوشابه، و تنوع تخفیفات فراوان که انسان را به هوس می اندازد کار و زندگی را ول کند و در شهر مشهد مغازه ای بزند و از رقابت کارخانه سوز بزرگان نوشابه در این شهر کمال بهره را ببرد و این را به جان آن و آن را به جان این بیاندازد، سرعت محاسبه عوامل افزاینده و کاهنده کمی از کنترل خارج شد. پرونده کمکی عوامل که دو سال از عمر آن می گذرد تا حدود بسیار زیادی جبران مافات کرده است البته می دانم که رضایت کامل شما حاصل نیست. اما چون خودم پس از دو سال از درست کار کردن این پرونده اطمینان حاصل کرده ام استفاده از آن به بخشهای بیشتری از سیستم تسری یافته است، در چند بخش حساس سیستم این پرونده غیر فعال است :

الف-صدور سند حسابداری

ب - محاسبه مجدد

پ - ریپلیکیشن

ت - انتقال مانده به سال مالی جدید

ث - صدور صورتحساب در وضعیت مشابه سند حسابداری (فقط یک شرکت استفاده می کند)

قصد دارم کم کم در تمام قسمتها، پرونده کمکی را فعال کنم. محافظه کاران عزیز توجه فرمایند که جای هیچگونه نگرانی نیست، توسعه این بخش با حوصله و بصورت آپشنال خواهد بود در حال حاضر صدور سند حسابداری به آن اضافه شده است که میتوانید آن را به روال سابق برگردانید. در مدیریت – مشخصات سیستم – بارنامه، تنظیم استفاده از پرونده کمکی سه حالت دارد :

الف- فعال با سند حسابداری (مانند سابق به اضافه سند حسابداری)

ب- فعال بدون سند حسابداری (مشابه وضعیت فعال قبلی)

پ-غیر فعال

پیش فرض حالت الف هست که شما می توانید در صورت ملاحظه کاری فراوان به وضعیت ب تغییر دهید. شایان ذکر است که در حالت استفاده از پرونده کمکی برای سند حسابداری سرعت تهیه سند افزایش خواهد یافت، اما تشخیص خطای احتمالی آن بسی مشکل خواهد شد.

۳ نظر:

  1. مهندس جان با سند حسابداری شوخی نداریم اینو بی خیال شو ...

    پاسخحذف
  2. نترس امتحان کن!! میتوانی سند را در دو حالت بگیری نه تنها سرعت بالا می رود بلکه از معطلی سرور کم می شود. نگران نباش ...

    پاسخحذف
  3. با سلام. از اینکه اینقدر به فکر سرعت سرور ما هستی ممنون. حیف کسی قدرتو نمیدونه مهندس.

    پاسخحذف