۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

بروز آوری تابستانی

الف- در پرونده کمکی عوامل تغییری داده شده است که اولا کمی سرعت ثبت را بهتر کند و در ثانی بتوانیم براحتی آن را مورد بازنگری قرار دهیم. بنابراین پس از دریافت برنامه یا تمام فایلهای Res را پاک کنید و یا از طریق نگهداری سیستم بازساری کنید، که البته پاک کردن آنها پیشنهاد بهتری است.

ب - برای دسته بندی عاملین فروش سه گروه فرعی در نظر گرفته شده است که فعلا هنگام کپی ویژگی یک عامل فروش روی عاملین دیگر کاربرد دارد. مثلا اگر بخواهید چند نوع تخفیف هوشمند را روی عاملینی که تخفیف ندارند و از کاهنده های هوشمند هم استفاده می کنند کپی کنید، با این دسته بندی ها بر اساس کاربرد براحتی قابل انجام است.

پ - ممکن است مایل باشید کنترلهای لازم برای فروشندگان فقط در سرویس اول اعمال شود، در اینصورت در اطلاعات پایه – سازمان توزیع – مشخصات فروشندگان – محدودیت فروش، کنترل فقط سرویس اول را فعال کنید. در مواردی که فروشندگان چند سرویس دارند و در پایان روز تسویه حساب می کنند می تواند کاربردی باشد.

ت - محدودیت عاملین و امکان کپی آنها مورد بازنگری قرار گرفته است، سعی شده است که تفکیک بیشتری صورت گیرد.

ث - در ترمینال دستی امکان دریافت اطلاعات بر اساس ویزیتورها در صورتی که چند مرکز توزیع داشته باشم و بانک اطلاعاتی ترمینال دستی فقط روی یک سرور نصب شده باشد، بوجود آمده است به کنترل، مدیریت – مشخصات سیستم – سفارشها – دریافت از هندهلد مراجعه فرمائید.

ج - کلید آلت اف 8 در تمام برنامه میزان رجوع به پرونده کمکی عوامل را گزارش می کند.

چ - در هنگام کنترل پی در صدور فاکتور بارنامه بر اساس سفارش، اگر روی کالای مغایر اینتر کنید تمام سفارشهائی که آن کالا را دارند، تفکیک خواهد شد.

ح - در فرم چاپ سفارش مخصوصا اکس پی اف فرم به کدهای 405 تا 409 توجه فرمائید امکان جمع در سطح گروه و طعم نیز اضافه شده است.

۴ نظر:

  1. سرعت سیستم در زمان سفارش زدن و جستجو در پرداختی عاملین (باسند عطف)خیلی و...خیلی کم شده است

    پاسخحذف
  2. حالا نمی شد اینجا آبروریزی نکنی ؟

    پاسخحذف
  3. مهندس از کندی سیستم داد همه دراومده ضمنا" مانده های فروشندها هم به هم ریخته ، اگزِ جدید هم مشکل داره .... بازم بگم یا کافیه!!!!

    پاسخحذف
  4. تو را بس منتظر ماندم...
    اوتاندي لحظه لر مندن
    بدان من دوستت دارم ...
    اينان بو ياشلي گوزلردن
    سفر از تو گذر از تو ...
    فقط يول گوزلماخ مندن
    فقط با يك نگاه تو ...
    اوچوپده غصه لر مندن

    پاسخحذف