۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

کاهنده های هوشمند

در کاهنده های هوشمند چند تغییر مناسب برای استفاده بهینه داده شده است :

1- نحوه پرداخت به محدوده دو کد تبدیل شده است، توجه داشته باشید که بلافاصله بعد از نصب برنامه باید تمام کاهنده های هوشمند را یک بار فقط ثبت کنید. این موضوع در شرایط خاصی کاربردی است. فرض کنید چهار تا جدول هوشمند تعریف کرده اید که فقط یکی از آنها منوط به شیوه پرداخت کد 10 هست، سایر جداول به شیوه پرداخت خاصی محدود نیستند اما می خواهید وقتی جدول با پرداخت کد 10 فعال شد سایر جداول فراخوانی نشود. اگر سایر جداول را در محدوده 9-1 قرار دهید چنین امکانی میسر خواهد شد.

2- در نتیجه هر ستون امکان "خروج" هم گذاشته شده است. فرض کنید محدوده یک تا صد منجر به اشانتیون کالای 11 می شود و محدوده 101 تا 200 به کالای 12 ، در این صورت مجبور به تعریف دو جدول هستید. چون کنترل جداول از بیشترین مقدار به پائین هست، اگر بخواهید اپراتور سفارش هیچ دخالتی در انتخاب اشانتیون نداشته باشد باید در جدول اول محدوده جدول دوم را با نتیجه "خروج" مشخص کنید.

3- اگر هنگام صدور سفارش از مثلا پنج هوشمند مشخص شده برای مشتری فقط دو جدول هوشمند فعال شود، هنگام برگشت فقط همین دو جدول کنترل مجدد میشد، اکنون همه جدوال مجددا مورد بازنگری و کنترل مجدد قرار می گیرند. البته این موضوع بیشتر از جنس اشکال بود تا توسعه، و نمی دانم چرا تا به حال متوجه نشده بودیم.

آنچه در این آیتم ضروری است، ذخیره دوباره کاهنده های هوشمند است بقیه موارد در صورت عدم نیاز هیچ اقدامی لازم ندارد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر