۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

نصب دوباره ویندوز، تنها نسخه کامپیوتری ها

معمول است که قدیمی ها از جدیدترها انتقاد می کنند. پدران و مادران نسل جدید را نمی پسندند. خلاصه انگار که قدیمی ها خودشان زمانی جدید نبوده اند، همه چیز را سر عوض شدن نسلها خراب می کنند. اما من واقعا از همکاران جوان فعال در کار کامپیوتر شاکی و عصبانی هستم. شاید شانس نداشتم که به پست آدمهای فعال و جستجوگر بخورم. به هر مشکلی در خصوص سیستم عامل می خورم و به هر دوستی در هر شرکتی زنگ می زنم، همه آنها نهایتا یک نسخه می پیچند، نصب دوباره ویندوز!. انگار خم رنگرزی است. دهها برنامه و هزاران فایل و اطلاعات شخصی روی آن است، به این سادگی فرمان شخم می دهید؟ صد رحمت به مکانیک ها، سیلندر را تراش می دهند ولی هرگز فرمان تعویض موتور صادر نمی کنند.

۲ نظر:

  1. تقريباً همه‌ي كاربران ويندوز در ايران از نسخه‌هاي قفل شكسته استفاده مي‌كنند و برخي از مشكلات غيرسيستماتيك ناشي از اين معضل است بنابران نصب دوباره معمولاً چاره‌ساز. البته اين روش در برخي موارد هم پوششي است براي ناتواني كارشناس از شناخت معضل.

    پاسخحذف
  2. همین الان مشکل کامپیوترم را با دوستی که مهاجرت کرده و باسواد بود از طریق اسکایپ مطرح کردم. بلافاصله راه حل مناسب ارائه کرد. در این نسل راهی جز نصب دوباره من ندیدم. نصب فقط مسئله مفت بودن ویندوز نیست دهها برنامه و تنظیمات شخصی است که مدتها تنظیم خود آدم را بهم می زند.

    پاسخحذف